the day before

 
Såhär ser det lite ut just nu här hemma. Min hy har blivit så otroligt dålig av all skräpmat och tjosanhejsan at jag sitter med en mask på just nu för att rengöra lite... Finnar är bland det värsta jag vet nämligen och det ger mig en liten lätt panik. Likadant med pormaskar. MEN det känns just nu som att vi bor i ett förråd, men jisses vad fint det kommer bli när det är klart! Det vi behöver göra just nu är att sätta allt på plats då inredning och luckar redan sitter på (lyx!). Lite som ett pussel.
 
Längtar efter att få steka kött i ett nytt kök! RIKTIG MAT! Tackolov så kommer det att bli riktig mat nu ett tag framöver då vi åker till Dalarna imorgon, kommer hem till mamma den 25e och så ska vi väl bergis iväg till pappa en sväng någon gång där också. Jaja, mer riktig mat åt folket (mig)!
 
Ska tvätta bort det här och åka till centrum för att hämta ut paket och vem vet? Kanske hittar någon sista-minuten julklapp till! Har nästan alla färdiga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0