you think i'm pretty

Så, tisdag. Ett The Sims 3 skulle ha dimpat ner i våran brevlådag idag men hände det? Nej. Så nu sitter min karl och spelar Battlefield (tackolov med hörlurar) och jag sitter och spelar WordFeud. Eftersom spelet inte kom. Skjut mig.
Positivt!

Idag ställde min kära vän My upp som modell! Thank God! Blev så nöjd med sminkningen på henne att jag gärna skulle bett om hennes nummer. Om jag var kille och inte redan hade hennes nummer såklart.




Klockan 21 så ska jag se på det där nya programmet "Vad hände sen?" och hoppas att det är bra! Gud vad tråkigt jag låter.. Jag vill ha The Sims 3 nu och inte imorgon! Imorgon är det kursen och sen poledance, hur ska jag då ha tid att spela?

Kommentarer
Postat av: Myrre

Hah, you already got my number homie! :D

Tack för idag vännen, du är jätteduktig. Jag blev asnöjd :)

2011-09-13 @ 22:10:38
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0