what are words?

Middagsförslag någon? Nej, tänkte väl det. Vi har inte heller någon aning om vad vi ska äta, men förhoppningsvis så blir det något! Vi har lite entrecôte, älg och oxfilé i frysen men just nu så lockar det inte liksom. Jag är inte hungrig helt enkelt. Ovanligt faktiskt. Men middag behövs ju i alla fall så vad ska ma äta? Blö... Och Wiktor åkte precis för att skjutsa sin bror till Mörby så jag hoppas att han sitter och funderar på middag i bilen. Kanske ska börja på en fruktdiet? Enbart äta frukt? Äsch.


Men vad är en bal på slottet? Ska hoppa in i duschen nu och sen kolla in mitt WordFeud. Emily har fått mig att börja spela och nu har jag ungefär 8 spel på gång samtidigt. Om jag är fast? Ganska.




Vi kör på en riktig oldie!


Btw så har jag blivit starkare i armarna! GOD I LOVE POLEDANCE!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken fantastisk bild!

2011-09-11 @ 00:35:26
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0