New things!

Nu är det ju så att jag och Wiktor åkte till Mio efter att han hade slutat jobba och jag lämnat av tjejerna här (Maya och Enya) och tittade på en soffa. Vad händer? Jo, vi har förhandsbeställt soffan, som kommer om ca 4-6-8 veckor vilket är great! Innan vi gick så tittade vi på lite stolar till Wiktor och vad händer? Jo.. Vi går därifrån med två zackosäckar i mocca och beige. Riktigt fina! Så nu när vi tänkte sälja soffan som är här så kan vi i alla fall sitta på dem tills den nya soffan kommer!

Jag får ta bilder imorgon!

Det är för mörkt nu och jag hittar inga på Mio's hemsida.

Nu ska vi fortsätta kolla på Ever After! Bra film!
Men eftersom inte youtube-klippen fungerar och det inte finns några bilder så kan vi ju bara gå och skjuta oss ikväll eller hur?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0