say you, say me

Söndag. För mig innebär det ordet just idag att jag enbart ska räkna ut hur jag kan få fjärrkontrollen från bordet till soffan bredvid mig utan att behöva lyfta ett finger. Magi, hur svår kan det vara? Kan Harry så kan jag.
Anledningen till mitt nuvarande tillstånd började igår, såklart, med troligen den starkaste gin&tonic drinken jag någonsin druckit i hela mitt liv. Ner gick den i samband med lite hallon, citron och kubbspel. Har precis fått ner min pizza, som Wiktors väldigt vänliga föräldrar köpte och kom och lämnade till oss, medan min andra bakishalva inte fått ner sin fortfarande efter 3 timmar. Han tror att han ska köra senare idag, yeah right tror jag.

Funderar på att prova min nya locktång från Babyliss Paris och hoppas på det bästa! Hur fel kan det gå ändå?




Absolut den enda "normala" bilden som jag fastnade på från igår. Alla andra såg ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0