you are for real




Helgen spenderades uppe i Dalarna för att åka skoter vilket var grymt kul! Dock så har jag en grym träningsvärk i ljumskar och armar, bra jobbat! Var lite tråkigt att behöva åka hem, men jobbet kallar ju..
Sov hemma hos Wiktor igår eftersom jag började jobba kl 9 imorse och jag skulle åka exakt samma tid om jag sov hemma, så det var mysigare att spendera tid med honom. Vi låg i hans säng, hade vinklat tv:n mot sängen och så tittade vi på Dagboken - Sökte dig och fann mitt hjärta.
Jag grät såklart i slutet. Som vanligt.
Grymt mysigt!




Ja, ringarna som fanns i askarna har jag önskat mig länge och Wiktor totalt överraskade mig igår med att ge mig dem! Gissa om jag blev glad.. ?




Han är verkligen grym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0