Onsdag

Sitter just nu i soffan i Roslags Näsby och tittar på Biggest Loser halvt. Wiktor sitter och spelar något dataspel.. Känner huvudvärken komma eftersom jag själv har suttit och spelat Sonic på tvn ganska mycket nu i eftermiddag. Dåligt av mig eftersom jag inte har med mig mina glasögon som är till för att jag inte ska få ont. MEEEEN idioti finns överallt, right?
I alla fall så jag städat lägenheten idag och bakat kladdkakemuffins! Riktigt jäkla goda måste jag säga, men det är ju inte lätt att vara bäst eller hur? HEHE. Tackolov att baby fick hem Zumba idag! Vill gärna prova det ikväll eftersom jag ska jobba imorgon och även sova hemma imorgon... Kommer inte tillbaka till Näsby förrän på fredag troligen, beroende på om jag ska skjutsa och hämta min kära mor dvs. På lördag blir det i alla fall det berömda "Tegelbruket" här i Täby. Ska bli kul att prova!
Jag satt och småtänkte på att jag skulle skriva något superduper bra, men jag kommer inte på vad det var jag tänkte på... Förutom att jag älskar skor, klänningar och vill ha sommar? Ja just, Wiktor vill gå upp lite i vikt så han ska börja vara supernyttig och träna jättebra från och med måndag och jag tänker haka på! Inte med att gå upp i vikt, men att gå ner i vikt. Äta det han äter (eftersom jag är superdålig när det kommer till nyttigheter), vara här och dansa zumba och sen försöka röra på mig lite lätt varje dag.. Ni vet, allt det där man säger att man ska göra men aldrig gör? Precis det! Så därför har vi en Ben&Jerry's, en godispåse, chilinötter och en cola till Grey's Anatomy ikväll, HEHE!
Lill-lördag minsann.
Här skulle det varit en bild, men hans dator är dum på något sätt.
P.s Jag åker till Paris nästa vecka MHMMMMMMM!!!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0