Måndag morgon

Uppe med tuppen idag! Typ. Har vaknat till hela tiden och bestämde mig nu vid 9 att det får vara nog. Att vakna 9 känns lite sent numera... Konstigt.

Ska i alla fall börja klä på mig, äta frukost, gå ut med Maya och så vidare för att 10.55 går bussen eftersom jag ska åka och TRÄNA! Jag skojar inte heller. Jag har inte varit på SATS på över 1½ månad och idag ska jag åka och träna SatsCore. Får se hur det känns efteråt.. Lovar att det kommer kännas asbra så att jag får igång träningen lite grann igen. Men jag ska säga upp medlemsskapet också så vi får se hur länge allt håller! Tjock_tjej_till_gym_nu_!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahha jäla cuteface!

2011-03-16 @ 10:28:54
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0