it makes me happy

Måndag morgon. Vad har hänt idag då? Inte mycket egentligen. Kollar på lite make-up artist kurser som jag vill gå på, pussar på Wiktor och har jobbat idag också. Har än så länge inget jobb resten av veckan, men det blir nog bra tills slut. Vore nice om man kunde få ett fast jobb såklart, men man kan inte få allt verkar det som.

Skulle skriva något asbra här men jag minns inte riktigt vad det skulle vara. Smart tjej här!

Förresten så vill jag bara säga att jag hatar iTunes också.

Nu ska min man ge mig lite fotmassage, HEHE. (Nej jag har ingen fotfobi eller något annat. I just don't care enough)


POUSS


Jajuste! Vad säger man? Jag och Wigge har varit tillsammans i 3 veckor idag. Grattis till oss antar jag. Eller till honom snarare.. Undrar hur länge han kommer orka och stå ut med mig och min släkt? Jaja, jag får kedja fast honom här helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

hahaha ja hur har han orkat med dig och din släkt ? ;)

2011-03-21 @ 23:39:53
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Hehe ja det gäller att du kedjar fast honom om du vill ha honom kvar. Men han klarade sig väldigt bra med hela vår härliga familj.... Frågan är bara vad han själv kände....

Grattis till er båda....

kram kram

2011-03-23 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0