diggar du mej så diggar jag dej - Mojje

Illamående och huvudvärk! Det måste vara min lyckodag?

Var på jobbet kl 8 imorse och får direkt två frågor, varav den ena irriterar mig fortfarande.

- Vad hade du gjort som fick blommor igår egentligen ;)?

- Du vet att du egentligen börjar kl 9 va?



Den sista irriterar mig. Jag känner att jag behöver sömn just nu, så förhoppningsvis så blir det tidigt i säng ikväll! Ligger iof redan i sängen nu och ska titta på Aksungen (oh yes) i hopp om att bli kvitt det här jag har fått! Hela kroppen ömmar lite, huvudvärk och illamående. Inte okej. Speciellt inte okej eftersom jag ska med Wiktor och hans föräldrar upp till deras landställe i Dalarna imorgon.


Nej, Askungen kallar!







Btw, vill ha det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0