woke up to the sound of pouring rain

Klockan är bara 9.50. BARA! När ska tiden gå fortare? I Grekland är klockan en timma tidigare, så gissa när jag gick upp idag? 7.45. Jobbar jag idag? Nej, så varför kunde jag inte få sova lite längre? Det är inte direkt som att vi är på väg till poolen nu för att sola och bada utan Wiktor är och jobbar och jag ligger här hemma och tittar på Rachel Ray. När min prins slutat jobba så ska kommer han och hämtar mig och kör oss båda till Tungelsta! Då kommer alla bilder in på datorn och alla kläder upp ur resväskan! Synd bara att det regnar idag. Dåligt!

Men ska nog prova mina nya borstar och ögonskuggor så får vi se hur det ser ut! Ska ta kort på bröllopsklänningen och skicka till min kära syster också.


Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0