one weekend to rule them all

I fredags så blev det release fest på China Station för Twins Crew och igår så blev det lite socialt med Mysan! Har inte träffat henne på åratal känns det som, men jag lyckades lura ner henne (eftersom jag var utanför hennes port ungefär) och så blev det en promenad, massor av prat och det var riktigt kul! Härma Jim Carrey från Ace Ventura-filmerna och asgarvade. Såklart! Spelade även in ett supergulligt meddelande på Angelicas mobilsvar, HEHE.

Kom hit till Täby nyss och ligger här och gör inget. Det regnar ute, Wiktor spelar tv-spel och jag ligger här med min dator i knät och klockan är inte ens 15.00. En ganska jobbig känsla att vara mellan Tungelsta och Täby hela tiden faktiskt. Inget som är riktigt "hem" känns det som. Och på tal om hem så kan jag tydligen kyssa en 21-års fest hejdå. Tydligen. Känns ju kul! Jag har inte gjort något fel, men att vara grinig och trött på livet är två ingreienser som inte vill att någon ska få ha roligt. Någonsin. För det är jättejobbigt. Irriterad.











Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åååååh vad fint! Hoppas att ni hade det underbart!

2011-06-19 @ 16:41:54
URL: http://lindjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0