imorgonimorgonimorgonGrekland

Känns som att jag har glömt något! Vet inte vad, men det känns som det. Känns inte ens som att jag åker till Grekland imorgon, men det ska jag!! Och det ska bli så jäääävla nice! Hoppas bara att jag inte bränner mig! Mitt rum är städat här hemma i alla fall, men min kudde luktar unk ändå? Dumt. Borde kanske gå ner och äta någon frukost och se om min mage tillåter det... Den är ju så rolig och ska ge mig magkatarr nu precis innan jag åker. Byta mage någon? Nej tänkte väl inte det.

Jag, Wiktor, Jennah och mamma + Maya och Silla va vid Dåntorp, Jordbro, igår och badade! Träffade Erica och Emely och Emelys mamma + 3 hundar. Det va ashärligt att bada! Vattnet va asskönt! Dit vill jag fler gånger fan!



Frukost/brunch here we come!

(Ska bli skönt att lämna regnet faktiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0