20110627

På lördag är det min födelsedag. På fredag kommer släkten hit. Idag var jag, Lilliz och Lilliz lillesyster Jennifer och badade i Schweizerbadet. Maya badade också.

När fan gick tiden så fort? Jäklar.

Jag har, såklart, fått frågor om vad jag önskar mig! Och ja.. Jag vet inte ens det själv om jag ska vara ärlig. Kanske en en-dagars-kurs och lära mig bassminkning och festsminkning? Visst, jag har tjatat om en Make-Up utbildning länge, men jag springer runt och tvättar allas ansikten när vi kommer till landet och gillar att klämma så något med ansiktet är mera mitt kall. Konstigt att tanken aldrig har slagit mig förut egentligen?




Kom på det här i alla fall som kan vara kul att få! Men ja.. Jag blir hellre överraskad av något supermegabra om jag nu ska ha presenter! Kanske en riktig Louis Vuitton väska, HEHE? I wish.






Helst vill jag ju inte ha något som bara varar ett visst antal månader eller så utan hellre något som håller i alla fall nåt år eller två. Liksom. Äsch fan, jag är för gammal för att önska mig något.
En lägenhen och ett barn får jag väl ta och önska mig tills jag fyller 22 isåfall! (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0