oh how i want to break free

Jag tog en riktig funderar igår och nog fan har jag kommit fram till att anledningen till att jag har kännt mig så låg, nere, världelös, deppig och ja, ni fattar, sämst MÅSTE vara för mina p-piller. Jag mådde bra innan dem, eller jag var i alla fall glad även om jag kände för att kasta iväg en grinig attack när som helst, så någorlunda bra. Men de pillerna jag äter nu har inte gett mig någon känsla av att jag vill starta ett 3e världskrig, men däremot får de mig att känna mig deprimerad? Är det värt att äta dem då? Mamma tycker nog att de pillerna är bra eftersom hon är den som oftast får höra vilken grinig liten riktig jävla bitch jag kan vara. Men är det värt det?



I WANT TO BE HAPPY.


Kommentarer
Postat av: Signe

Vilka p-piller äter du? Fick också så av mina (efter att ha ätit dom i typ fem sex år) men bytte och mår såå mycket bättre!!

2011-01-29 @ 15:30:06
URL: http://signelvinowak. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0