life is no fucking nintendo game

Jag borde börja träna fan. Jag är så mycket mindre bra på att ta tag i träningen, men jag gillar inte att träna när det är fullt på gymmet... Det får mig att känna mig illa till mods och stressad.

I alla fall så är jag såååååå trött! Jag mådde inte bra igårkväll och somnade och sov tungt som fasen, men kände mig inte ett dugg utvilad när jag vaknade. För första gången på 3 veckor. Och imorgon är sista bestämda dagen... Jag vill vara kvar! Jag trivs superbra! Att tänka tanken på att jobba kvällar och helger ger mig ångest, fast nu när alla andra verkar så upptagna så kanske det inte spelar någon roll? Att gå tillbaka till att sova på dagarna och vara vaken på nätterna? I slutändan så är det ju bara jag själv egentligen ändå.

Borde sova nu, men jag är lite irriterad fortfarande över att jag inte har fått min lön än. Vad är det som är svårt?


Den 26e februari ska jag på maskerad i alla fall. Jag vet exakt vem jag ska vara och jag ska vara så jävla ball att tillochmed Kungen skiter på sig.



Kommentarer
Postat av: johanna

Du är alltid cool!

Ska du med ut imorgon??

2011-01-27 @ 23:00:11
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0