it's like i've never exist

And so the lion fell in love with the lamb.
Vacker mening det där. Twilight, ofc, men det gör den inte fulare för det. Jag gillar Twilight dessutom.
Jag och Jennah var i centrum idag och gjorde inte så mycket.. Vi ringde till Sara som kom ner från Norrland imorse och var hos henne och fikade lite! Trevligt trevligt! För övrigt så har jag varit ensam med Maya! Ja, förutom att Jennah gjorde mig sällskap till middag och ett avsnitt av The Vampire Diaries. Det är hon som har fått mig att börja kolla på den och det är AWESOME! Ska titta på ett avsnitt till snart!

Meeen jag är superbajstrött nu och ska titta på avsnittet och sen sova gott. Sover på mammas sida inatt eftersom de inte är hemma, HEHE. Men jag måste ju höra när Maya piper och vill ut imorgon. Hon har ju en tendens att inte sova hela natten på övervåningen... Däremot så ska jag och Jennah på powerwalk imorgon bitti också! Ska bli fett skönt! Så nu ska jag vila så jag orkar!

POUSS



Jag och Jennah skär i min student tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0