iris

Har egentligen ingen större vidare lust att blogga just nu.

Utgång i fredags med Andreas och gänget. Harrys - Medusa - Nype - Medusa - Donken - Hemma kl 5.

Lördags: Vaknade 10 - Fikade med Carro och Andreas - Träffade Jennah - Jennah fyllde år - Lagade mat - Åt - Tessi kom - In till stan - Letade efter det där jäkla Klubb Nitad som inte fanns - After - Tjej spydde - Folk blev fulla - Sista nattåget hem - Sängen.

Idag så skulle vi inviga våran biograf som vi har nere i källaren vid relax-rummet och mitt i filmen så slutade projektorn fungera. Har iof sett Mamma Mia flera gånger, men jag gillar den filmen. Vill ha sommar och Grekland liksom. Bruna ben och söta klänningar. Ligger nu i sängen och kollar på bilder från helgen. Letar hotell också. Har hittat ett som är PERFEKT! Fransmän är inte direkt kända för deras engelska så hittade ett hotell där de har flerspråkig personal, perfekt. 1999:- för fredag till söndag också. More perfect!

Har ångest inför att provajobba på tisdag också. Jag lämnade att jobba kvällar och helger när jag slutade på McDonald's och Värdshuset.

Vill för övrigt ha ett par skor som Angelica säljer. Vet inte om de är snygga eller inte.. Kilklackar är inte min grej, men de här är annorlunda..  HÄR





Jocke och Jennah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0