i miss you. the old you. the new you sucks.

Jag orkar inte. Ända sen igår kväll så har jag mått såhär pissigt. Spyan sitter uppe i halsen på mig, men det kommer aldrig. Så jäklar irriterande. Jag orkar inte vara sjuk och speciellt inte nu när jag jobbar! Vad är det för fel på mig? Jag orkar inte. Först magkatarr med illamående och nu enbart illamående. Eller, jag har i alla fall inga kramper i magen så jag förmodar att magkatarren är borta. Kan ha fel, men varför skulle jag ha det?



Ska försöka sova nu. Ska upp vid 6 imorgon för att jag börjar jobba kl 8. Varför kan man inte börja måndag med sovmorgon? Varför ska det vara så tidigt som möjligt? Är det straffet för att man får två dagar ledigt? Löjligt att börja tidigt en måndag.





Jag vill se hur såhär igen. I håret alltså!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja, en riktig man ;) dock lite osäker över sin sexuella läggning...



i get it, du får hitta andra soffor då först :)



absolut! det är bara sämst att det är så mycket nu, ska till jönköping helgen efter det. men två helger efter den helgen du tänkte? borde bli 11-13 mars?

problemet är bara med jobb.. usch. eller passar någon gång i februari bättre för dig? <3

2011-01-17 @ 10:19:24
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/
Postat av: Seance

Hmm.. Vad är det du dricker? Varför har du photoshopat bort märket. Är du sponsrad av ett annat dryckesmärke som kräver att du bara får visa dig på bild med deras dryck. Grym bild by the Way.

2011-01-17 @ 16:57:52
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Angelica

STARKÖL!

2011-01-17 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0