Jö ma päll Caroline

Jag har just nu en man i min säng. Tackolov så har han kalsonger på sig, men vart ska jag sova? Hopp..

Såg för övrigt Trassel ikväll med Wiktor, mamma och Mats och den var faktiskt bra!


MEN

det jag ville påpeka var att jag har börjat bli lite flygnervös inför fredag. Vad ska jag packa? Vad ska jag ha på mig? Hotellet ser nice ut och det är frukost inkluderat (YES!!) men tänk om vi irriar bort oss totalt Paris? I och för sig så är det det bästa sättet att lära känna en ny stad. Jag och Lilliz gick runt som idioter över hela New York innan vi kom fram till de ställen vi ville, så det är kanske det jag och Jennah bör göra också? Så länge vi är ute i god tid dvs. Hoppas att vi vaknar tidigt i alla fall så att vi kan njuta av solen verkligen HELA dagarna!!



Åh, Paris...





Ce la vie


Jag har hört att sniglar smakar som kyckling också.
Men det gör bläckfisk också.
Och det där slemmiga krypet Timon äter i Lejonkungen också.
Smakar allt som kyckling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0