jag kan inte dansa

Hur har livet rullat på sen sist jag uppdaterade? Jo tack, helt okej! Maya blev dock opererad i helgen vilket inte är så kul, men ska få komma hem idag enligt mamma! Tackolov! Ska hem imorgon efter jobbet och vara hemma några dagar innan jag åker till Dalarna på torsdag så då får jag tid till att bara vara hemma och slappa. Och jobba såklart.

I torsdag så skulle jag åka in till stan och möta Wiktor för att vi skulle gå och kolla på converse MEN det fanns bara tre olika färger där vi skulle kolla. Och det blev bara jag som kollade för att han och hans pappa var på jobb ute i Mörkö ner mot Järna-hållet. Så jag åkte in till Kungsholmen och lämnade mina väskor hos hans mamma på deras jobb, åkte till centralen, åkte sen tillbaka efter inte ha hittat något och åkte med hans mamma hem eftersom deras jobb drog ut på tiden. Väl hemma hos hans föräldrar så hjälpte jag Marie (Wiktors mamma) att förbereda maten lite och när kom de hem? 19.30. Sen middag, men det gjorde inte så mycket.

I fredags så lagade vi asgod mat, fläskfilé med pasta och sallad och kryddningen var stark men väldigt god! MUMS! Det blev inte så mycket mer än så faktiskt. Innan det så hade jag zumbat i 45 minuter, gjort magövningar OCH vi tog en promenad till centrum och shoppade lite. Funderade på att åka till Jones på kvällen, men att åka från Täby till Jordbro för att sen åka tillbaka igen kändes lite sådär. Fine att det kan vara skönt att åka kollektivt, men inte hela tiden. Så vi spelade lite xBox, PS3 och när klockan försvann iväg så gick vi och la oss och somnade ganska fort.

I lördags så åkte vi till Skansen med Erica, Carro, Carro, Tobbe och Billy. En asrolig dag på Skansen helt enkelt! Tittade på djur och red på Dalahästen. Och en väldigt dyr och dröjande lunch i solen. Sweet! Och en promenad på typ 40 minuter hem till Wiktors föräldrar för att hämta bilen. Wiktors lillebror fyller år på tisdag men blev firad igår så vi var där på fika och drack lite öl/cider och så vidare. Klockan blev asmycket och eftersom Wiktor inte blev full så blåste han i en alkoholmätare som visade att han hade 0.00 promille i blodet (alla blåste flera gånger) så kunde han köra hem till honom och lämna bilen där medan vi + hans bror Rickard gick till Tegel. Där dansade vi tills 10 i 3. Var inte full men kände mig lite påverkad, men fasen vad roligt det är faktiskt!  Dance like there's nobody watching.


Så nu är vi vakna och ska iväg till hans föräldrar och ska grilla!! MUMS! Imorgon börjar jobbet och då kommer det klirra fint i kassan förhoppningsvis tills den 9 juni! NICE!



Jag solar på Skansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0