att vara värst

En sak som jag verkligen har lagt märke till under den senaste tiden är hur mycket andra alltid ska vara värre! Och fan vad irriterande det är helt ärligt.

Som imorgon, då ska jag t ex upp vid 8 och det är sjukt jobbigt för mig eftersom jag har ställt om dygnet totalt, och ändå så är det alltid någon som tänker "8, oj vad sent! Oj vad du klagar på att det är jobbigt" och ja, för mig är det en jävla pain in the ass. Jag bryr mig väl inte om andra människor går upp vid halv 3 bara för att åka iväg. Varför skulle den personen ha det värre än jag i mitt egna liv?
Och det här är ingenting som jag klagar på just nu, utan jag vill bara påpeka att i mitt liv så är det jag som har det värre eller, och oftast, bättre än alla andra. Och så enkelt är det.


Och nu ska jag sova för att ja, jag ska faktiskt upp kl 8 imorgon bitti och det kommer vara så äckligt jobbigt. Jag har tillochmed frågat mamma ifall hon kan ringa och väcka mig och jag hoppas att hon inte glömmer det bara.  

Godnatt POUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0