try sleeping with a broken heart

Jahapp! Eftersom jag har fått ont i hjärtat nu igen i några dagar så tyckte mor min att jag skulle ta det lugnt med spriten och börja träna. Jag kan hålla med om tränandet, men festandet? Jag har varit full två gånger sen onsdagen då jag kom till London och fram tills idag... Visst så drack jag ju någon annan öl hit och dit mellan där, men inte så att jag ens blev snurrig eller lullig som jag minns det. Men jag antar väl att mitt hjärta inte vill att jag ska ut och dansa och dricka och ha roligt så jag får väl ta det lugnt med det.. Vill ju hellre leva länge än att festa mig själv till döds.

Jag måste börja träna.

Och jag blir så glad över att det är så fint väder ute! Åååh, idag blir det definitivt leggings, converse, linne, skjorta och skinnjackan som åker på. Tessi kommer nämnligen hit vid 16-tiden och så ska vi åka till Länna för hon ska köpa skor och sen centrum för hon ska spendera ännu mera pengar.
Och jag får pengar på torsdag. Som kommer försvinna fort.. Jag ska även skicka min iPhone på lagning då! En liten glasgrej har försvunnit så att det är ett hål i skärmen typ. Jennifer berättade även att hennes kompis är frisör och kan vaxa in löshår! Vore awesome eftersom mitt håller på att släppa och jag vill kunna ha en vanlig toffs utan att någon ser att det är fake så klart som man ser det just nu. Hade tänkt ta ut det på torsdag och färga utväxten och fixa, men vi får se.. Jag älskar mitt långa hår!




Från Samuel och Henkes inflyttningsfest i lördags. Jag drack en liten flaska vin och två öl och det är inte så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0