london calling



Och ikväll blev det bestämt att jag och Angelica åker till London på måndag. Om jag får bort min torsdagstid! Fast vi åker nog även om jag inte får bort den tiden. För jag får bort min onsdagskväll! Och det är bra! Jag ska kämpa som en dåre imorgon för att få bort torsdagstiden.. Helst byta bort så att jag inte förlorar så mycket pengar... Jag ska ju vara rik tlls jag åker till Egypten. Och sen så ska ju resan betalas också. Fast det är ju ändå 8 månader kvar ungefär, så jag kanske har tillräckligt med pengar då? Tänker snåla som fan tills vi åker iallafall!

Men jag vill till London! Resan skulle väl gå på 550:- fram och tillbaka och boendet skulle vara gratis. Är det guld eller är det guld?
Dock så blir det en snålresa, men hey, det är London!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0