just turn around boy let me hit that

Tessi har precis åkt nu! Ensam hemma igen. Vet inte om jag ska hurra eller börja klä på mig och fixa håret och sånt riktigt? Börjar ju klockan 11 och ska inte åka förrän 10.10 så jag har ju ungefär 1.30 på mig att göra mig iordning.

Vi tittade på Ryktet går.. igår iallafall och den var helt okej!  Tänk om man hade en miljonär med en vingård och hästar som dessutom kan flyga flygplan? Jamenvarförinte? 

Ska nog börja göra mig iordning istället för att ligga här på sängen. Som för övrigt är bäddad.

Kommentarer
Postat av: Eirikjohanna

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 14:19:13
URL: http://eirikjohanna.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0