i still do it if i want it

Springer runt här hemma, packar och luktar svett. Vi gillar't! Mums!

jag vet inte vad jag ska ha med mig riktigt. Kläder, javisst, men .. jag har typ .. 4 tröjor, 3 leggings, 2 par skor, 1 par jeans, underkläder.. Vad mer? Jag får typ inte plats med mera eftersom jag måste ha en sån jävla liten väska... Bajs.

Jag ska få låna Angelicas klocka också! Den är så jävla läcker. Jag vill också ha en!


Läckert.

Funderar på om jag ska följa med Jennah till Farsta. Men har inte tid till det fan..

Kommentarer
Postat av: lliivan

Ni får har det så kul i London, och shoppa för mig! Hihi! Puss!

2010-03-09 @ 22:29:15
URL: http://lliivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0