for the first time

Jag och Angelica kom hit i onsdags, och IDAG sa var det forsta gangen som jag fick se Blackheath och en del av London i dagsljus. Jag har akt forbi Big Ben tre ganger. Mitt i natten. Vi har varit ute och partat varenda kvall och det kanns ASBRA. Jag ar inte bakis direkt, men lite ont i fotterna har man val, men vi dansar och har askul! Aven om vi maste aka i nan timma for att komma till Fulham Broadway dar allt hander. Eller ja, dar Angelicas pojkvan och hans vanner ar.

Fast pa mandag har vi bestamt att vi ska aka in till London och kolla allt. Buckingham Palace, Kensington Park, Notting Hill Gate och allt det dar turistgrejsen. Awesome.

Det ar faktiskt valdigt skont ocksa att det bara ar 18 ars grans har i England pa att handla alkohol.. Kanns som att jag kommer bli alkis nar jag val fyller 20, haha! Eller atminstonde alltid ha sprit hemma in case of.


Nu ska vi fixa oss iordning, ata och sen aka till Fulham och dansa. Sen sa kommer vi val hem vid 5 imorgon bitti ocksa som vi har gjort de senaste dagarna ;)

Baksmalla ar ingen tillfallighet. Det ar en livsstil..!


POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0