coming out your mouth with your blah, blah, blah

Gårdagen var lyckad på flera sätt än ett iallafall. Skulle egentligen ha spenderat gårdagen med My, men det blev i Bromma med 9 pojkar istället. Och så jag då. Awesome? Klart.  Man kan säga att jag var lika manliga som de. Blev en liten blandning av vin, öl och jäger där vilket resulterade till lite huvudvärk, grym brist på sömn samt ett hemskt hår. Men vi gillar't! Jag kände att jag faktiskt levde för en kväll. Istället för att sitta hemma som jag gör nästan varje helg (vilket det känns som just nu) så åkte jag iväg för att ha en awesome kväll med Hannes, Pontan, Wille och 5 andra killar.  Impulsiva saker blir alltid bäst.

Åt för övrigt världen största pizza till brunch idag också. Och jag åt verkligen inte upp allt, men gott var det!

Och nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon!





Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0