trötthet

Imorse blev jag lite irriterad.
Jag var hemma vid 2 tiden imorse efter en stängning och 8.30 ringer min telefon. Jobbet ringer. Jag va hemma vid 2 och somnade halv 3, och den enda tanken jag kunde få upp i huvudet var; Tror de seriöst att jag är vaken och/eller tänker svara?

Blev lite irriterad faktiskt. 

Min sömn är väldigt viktig för mig för annars så blir jag sjuk och förkyld. Jag har redan börjat bli lite förkyld nu och vill inte bli sämre. En förkyldning under sommaren sitter ju som berget.. Inge vidare roligt.


Jag åkte hem till Jennifer idag också och hade mysigt! Vi spelade YATZY och åt chips. Efter att jag tränade idag (gick 47 minuter på löpbandet) så blev jag sjukt sugen på chips. Så chips blev det!

En arbetskollega från jobbet tränade med mig och hon berättade om att hon hade träffat en ny kille och det lät så mysigt när hon berättade allt att jag började sakna allt det där! Blev så sugen på att bara kolla på en film och mysa så det va då jag ringde Jennifer.. HEHE.

Nu ska jag sova.

POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0