save all the tears you cry, cause that's what dreams are made of

Hade det superskönt på landet! Jag har kunnat slappna av och njutit av solen och allt midsommarfirande. Dock så drack jag inte så mycket, vilket var väldigt skönt. Däremot så vrickade jag foten i fredags och har fortfarande ont.. Inte lika skönt.


På fredag fyller jag 20 år! Och på lördag blir det fest! Jag fick hår invaxad igår och ska göra de sista slingorna på torsdag och sen är jag snyggare än någonsin. Typ.
Min vecka ser ut såhär ungefär:

Måndag: Baka     (Bakade cupecakes) och träna med Tessi en sväng
Tisdag: Städa
Onsdag: Träna och sen jobba 16.00 - 00.30 (egentligen blir det alltid till 01.15 ungefär tack vare att vi inte har några nattstädare kvar...)
Torsdag: Träna kanske, fixa resten av slingorna i håret och på kvällen så blir det öl hemma hos en arbetskompis för att sörja att Carro inte får jobba kvar
Fredag: FYLLER ÅR!!!! Släkten kommer vid 18-tiden så det blir fika (och förhoppningsvis presenter. Gärna en ny dator. Inte för att jag tror att jag kommer få det, men jag vill och behöver verkligen)
Lördag: Fest
Söndag: Bio med Jennah. Eclipse, here we come! Jacob Black!



Känner mig faktiskt taggad inför denna vecka


Kommentarer
Postat av: Leena Friberg

Grattis i förskott. Systemet nästa eller???? =)

2010-06-30 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0