roadtrip

Imorgon vid antingen 13 eller 15 så hämtar jag upp min syssling på hans jobb för att åka ner till Tingsryd! Min pappas kusin ska gifta om sig efter 25 år (okej, förnya löfterna) och det ska bli så kul att få träffa den släkten igen! Jag minns inte ens sist jag träffade dem. Sophie träffade jag nog när jag gick i 7an eller 8an sist. Och ja.. Face it, jag börjar bli gammal. Det var ungefär snart 6-7 år sen! Inte okej.

Så papi ska fixa en bil (antingen hans eller Ewas) som jag kan köra. Ska bli kul att köra roadtrip genom nedre delen av Sverige eftersom jag ska flytta ner till Eslöv nu i augusti! Bestämde det igår! Blev pissförbannad när jag stod och jobbade och insåg att jag orkar inte jobba på McDonald's någe mer så varför ska jag ta all skit som bara ges? Det är tillochmed några som är "högre" upp än jag som tycker samma sak som jag gör, så alltså är det något som är fel! 
Ska bli skönt att lämna in uppsägningsansökan idag iallafall. Dock så önskar jag att få jobba kvar tills augusti. No money = no funny. Och jag måste ha money till Egypten. Fan vad jag längtar dit!  





Kom på att det kan vara en bra idé att duscha och sen börja packa eftersom jag troligen kommer sova länge imorgon eftersom jag stänger ikväll. RACKANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0