bloggtorka

Ja.. Om ingen har märkt det så har jag fått en liten bloggtorka.. Jag försöker skaffa mig ett liv helt enkelt! Fast riktigt så enkelt är det inte när jag jobbar vissa kvällar/nätter och sover bort halva dagarna..

Iallafall!
Körde 15 mil i fredags när jag hade tagit körkortet. Riktigt nice. Hälsade på Martin ute mot Dalarö och han hade sin supergulliga vita-Nalle-hund där. Super söt! Jag och Jennah satt och sjöng högt också. Inte rena toner hela tiden då såklart, HEHE.


I söndags kväll så skulle jag skjutsa hem Catrin från jobbet eftersom vi stängde ihop, och så skulle jag bara förbi Statoil en sväng för att köpa cigg. Så jag går in på Statoil och kommer ut med en Geisha, en trocadero och inga cigg. Jag undrar ifall det var tröttheten eller pmsen som satte ett spår där?


Och när vi åkte på motorvägen så såg vi en bil som brann vid avfarten mot Jordbro. Duktiga Catrin ringde 112.


Ikväll ska jag träna minsann! Har inte gjort det på mer än en vecka. Och jag som älskar kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0