är himlen så oskyldigt blå?

Riktigt skönt att bara jobba 17-21 ikväll! Jag stod med massor av pojkar i köket och stackars Mathias va jätteseg, trött och såg mera ut som att han skulle få ett blodsockeranfall och svimma än taggad på att jobba. Puppen då. Sista timman så stod både jag och Isak och klagade på att vi var trötta, inte orkade mer och ville hem! Väl klockan 21 så var vi nog snabbast därifrån. Tackolov så kom Mats till jobbet och hämtade mig. Asskönt att slippa åka buss! Jag har ju ingen bil än.. Sämst. Det är inte kul att ha körkort och vara tvungen att åka buss när man vet att man egentligen inte behöver! Frustrerande! Men imorgon så ska jag åka lite buss och sen en massa tåg! Jag ska lämna en locktång till Jennah och sen så åker jag till landet och kopplar av (i wish) i några dagar. Ska bli otroligt skönt! Har jag tur och springer runt i shorts så kanske jag får lite färg också? Vem vet. We'll see.  

Något som känns bra är att jag har sökt lite andra utbildningar här uppe också. Jag har ju alltid varit en glitter&glamour-nörd innerst inne och jag älskar allt som glittrar och som har med skönhet att göra. I love it! Stora balklänningar med glittrande halsband och vackert smink is my thing.


Nej men usch, jag måste nog sova! Trodde att jag skulle somna tidigt ikväll, men icke!

Och jajuste, nu har ju lönen kommit också! Tjoho!

Måste bara visa hur Hannes ser ut nu när han har klippt sig!

Först;
What a babe!


Och nu;
lite annorlunda, men what a babe!




POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0