värdshus

Kom hem för lite mindre än en timma sedan efter att ha jobbat på Tungelsta Värdshus! Jag trivs asbra, jättetrevlig personal och det är inte allt för krångligt att ta gäster och beställningar. Maten doftar ljuvligt, smakar asbra och det är bara allmänt mysigt på hela stället! Och jag har lärt mig allt ganska fort och fått beröm för det. Känns awesome!  


Förlåt, men det är verkligen inte alls som McDonald's. Det här passar mig bättre, personligen. Sen finns det ju de människor som är gjorda för McDonald's, och allt jag kan säga är att jag är inte en utav dem.


Det här ska nog gå asbra! Det måste bara få ett bättre rykte dock.

Nu är jag cp trött. Ska upp kl 8 för att åka till landet vid 9 och sen på dop! Yey me. Jag som älskar att gå upp tidigt. Verkligen. Eat shit..


Bajs


Kommentarer
Postat av: Mary

jahajävlar du har börjat jobba där du! Har dom blivit någe bättre? Vi har ätit där en gång och de var typ de värsta jag varit med om. Allt på tallriken va typ stekta grönsaker, och jag hatar stekta grönsaker! :P

2010-07-09 @ 22:43:48
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mary

så du har slutat på donken nu? :P haha ja fyfan för donken, fattar inte hur du har stått ut :P

Amen då kanske det inte var samma personer som ägde. När vi var där var det typ två kockar, en utlänsk och en fet svensk typ och en otrevlig kärring som bara satt och rökte hela tiden haha... får väl prova äta där igen då ;)

2010-07-09 @ 23:06:41
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0