sweat

Det är så äckligt kvavt att jag inte ens vill ha på mig min bh utan ligger i bikini och shorts i mitt rum. Och svettas ändå typ. Nasty.


Btw, dålig uppdatering i helgen berodde på:

Torsdags: Var hemma hos Simon och drack lite med några från jobbet. Kom hem aspackad.
Fredags: Fyllde jag år och så fixade vi med mat och allt möjligt eftersom släkten kom över och fikade! Pappa, Ewa och grabbarna kom också vilket var superkul. Det slutade med att jag, Tessi och pappa gick ner till Värdshuset och drack lite mer och vi kom hem väldigt sent.
Lördags: Hade jag party! Vi va väl ca 20-25 pers (om inte några fler kanske?) och jäklar vad kul det va! Alla var med och lekte en suparlek och jag är supernöjd med kvällen! Det roligaste var också att jag minns inte vem som kom fram och satte ner mig på en stol framför alla, men någon gjorde det iallafall. Jag, så full och dum som jag är, trodde/antog att alla skulle sjunga för mig. Så jag blev lite irriterad på min bror som vägrade sänka musiken. Just när han sätter på Christina A - Dirty så står alla och tittar bakom mig och helt plötsligt så ser jag två händer som kommer fram bakom mig som är inoljade. Min brors kompis Johan började strippa för mig. Och jäklar vad roligt det var!!
Och hela lördagen var totalt lyckad och det kändes askul att alla kom.


Fast jäklar vad bakis jag har varit.

Jag och Jennah såg Eclipse igår också. Asbra film. Jag älskar Twilight filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0