you won't see my face light up again

Shake your moneymaker va det idag!

Föööörst så måste jag skryta lite och säga att jag var duktig på gymmet. Gick 10 minuter och sen sprang jag 10 minuter, mhm! Sen blev det lite mage, armar och ben.

Mötte upp LillizZ och åt lite köttbullar och makaroner (utan ketchup...) hemma hos henne. Pratade lite L.A och så vidare. Chiru kom och vi åkte in till stan för att prova på dans! Jävligt roligt, svårt, men roligt va det! House va ju skönast helt klart! De hade nån dans som va lite "girly" och "sassy" (zäzy) som typ Britney Spears och Pussycat Dolls dansar och det hade varit kul att börjat på! OOOoooom det inte hade varit kl 13.30 - 14.30 på söndagar. Jag jobbar ju på söndagar! Två killar från 3:an på Fria va där också! Haha!

Kommentarer
Postat av: lliivan

Kul att det gick bra på dansen =) Jag skulle också helt klart vilja börja!



Måste bara säga att jag tyckte det var roligt att vi sågs idag bara sådär av slumpen! Det fick mig faktiskt glad, just för allt som hänt. Vi måste ses igen för att prata och umgås!

2010-01-14 @ 23:16:17
URL: http://lliivan.blogg.se/
Postat av: lliivan

Haha ja eller hur! Så tänker jag med! Verkligen! Just när det är dans så blir man ju så glad också...man får känna sig fin där framför spegeln medan man gör en massa sexiga moves... haha! Något för oss? =D Nejmen det är verkligen roligt!



Ja jag kände verkligen lättnad, det gjorde jag verkligen! Det var roligt att se dig!

2010-01-14 @ 23:33:17
URL: http://lliivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0