why do you build me up, buttercup baby just to let me down?

Jobbet gick assmidigt idag! Ibland blev det lite mycket när det vart kaos, men vad ska man göra? Jag gör så gott jag kan iallafall! Jobbar extra imorgon och så jobbar jag på söndag också... Heeeela helgen...




När jag satt på bussen hem så såg jag alla små överfixde tjejer och alla små brats-wannabe-killar och tänkte:
FAN. Jag vill också kunna festa två dagar i rad utan att behöva bekymra mig för att vara bakis. Jag tycker om att gå på fester och träffa nytt folk och kunna snacka och bara ha det skittrevligt utan att behöva bekymra mig för om jag jobbar dagen efter eller inte.. Jag som älskar att klä upp mig också!

Crap!


Kommentarer
Postat av: Balderrita

Great site. Good info

2011-03-04 @ 10:27:41
URL: http://balderrita.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0