små missbildningar för världen borde utrotas

Natacha Peyre är inte söt. Att försöka se ut som henne är patetiskt. Att dessutom inte kunna stava ordentligt är mer sorgligt än att försöka se ut som henne.

Att se ut som ett riktigt jävla retard på bilder är inte ett plus i kanten heller direkt.

Och du är bara dum i huvudet numera.

Att veta att de två små missbildningarna och ett pucko kommer undan gör mig riktigt förbannad. Att skada någon psykiskt och fysiskt är inte okej, det är inte ens mänskligt och jag förstår inte över huvudtaget hur människor kan tänka tanken på att vilja göra illa en annan människa. Speciellt när två inte vet historien eller borde säga något överhuvudtaget.

Det gör mig förbannad och arg!
Och när Du får din hämnd (vilket jag hoppas att du får), så skulle jag verkligen vilja se dig spotta på missbildningarna och säga rakt ut: "Men gråt en skvätt då dïn fitta".


Jag fick iallafall en bra uppfostran om att det är fult att ljuga och att man ska stå för det man har gjort.


Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; ja jag kommer ju inte jobba kvar så därför snor dom mitt kort :( :P

2010-01-19 @ 20:07:43
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Angelica

<3

2010-01-20 @ 10:21:49
Postat av: Mary

jag har ju bara vikariat så de blir ju att någon annan får den, så jag slutar.

Den sitter där på sidan vid hennes revben :P

2010-01-20 @ 11:35:27
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0