she wears short skirts, I wear t-shirts

Jag förstår inte varför jag inte kan sova ordentligt längre. Jag älskar att sova! Men när jag inte somnar förrän vid 00, och sen vaknar igen strax innan 3 tiden för att sen kämpa med att somna om känns det fel på något sätt. Som inatt t ex så drömde jag först om att någon av mina vänner hade försvunnit mitt i natten, så jag och nån snubbe tog två islänningar och red efter men helt plötsligt så såg jag en spindel och en skallerorm och jag visste att ormen skulle bita mig. Så därför bad jag nån annan att ringa efter en ambulans innan ormen bet mig. (Jag är rädd för ormar och jag avskyr ormar).

I den andra drömmen så drömde jag om att jag stod och kramade han från The Mentalist och pratade om kärlek medans jag sköt zombier som i Left 4 Dead. En gång hade jag en vatten pistol men kastade den och tog ett samurajsvärd istället. Och helt plötsligt så hade jag två vita högerskor i den andra handen?


Jag sover inte ordentligt längre, och det stör mig.


Funderade på att fråga Tessi ifall vi ska gymma idag, meeeen eftersom jag, mamma och Mats ska iväg vid 17-tiden så går inte det. Vi får se helt enkelt. Jag kan gå dit själv, men jag vet inte om jag skulle klara av en annan grej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0