I AM ALWAYS TIRED BECAUSE I BECOME A SUPERHERO AT NIGHT

Igår så fyllde Jennahs kära mor 50 år! Så det blev party på China Station! Jag och Jennah sjöng karaoke några gånger vilket var otroligt roligt!! Och eftersom det var Mathildas sista dag på jobbet igår så bjöd hon på kladdkaka som smakade gudomligt och hon, Sandra och Händig kom till China Station lite senare efter Olearys!

Med andra ord en jätterolig kväll!

Ikväll bär det av till Jennah och Jocke i Trånkan. Jag, som har en lillebror som fyller 7 år idag, har redan fått i mig två öl eftersom vi åt middag tillsammans här nere i Tungelsta. Jättegod oxfilé med pasta!!




Min lilla 7-åring!


Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0