helvete

FUCK VAD TRÖTT JAG ÄR.


Jag är helt seriöst orolig över hur stängningen kommer gå imorgon också. Ikväll så gick det väl bra tror jag. Första gången jag stängde och jag sprang runt och var förvirrad mest kändes det som. Fattade ingenting, visste inte vad som skulle göras, hur det skulle göras eller i vilken ordningen det skulle göras. Och så kom det massor av muppar som skulle beställa och ta ungefär 20 minuter på sig att bestämma vad de skulle ha när de väl stod vid kassan. Är det bara jag som fick den uppfostran att om man åt på McDonald's när man va liten så skulle man veta vad man ville ha innan man beställde? För att det skulle gå så fort som möjligt? Ibland känns det som det...



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0