crap!

Det är en liten ynka grej som hindrar mig från att åka och träna innan jobbet. en liten ynka grej som ändå är väldigt viktig och jag kan inte hitta det. Den liiiiilla ynka äckelgrejen kallas för "hänglås" och jag hittar det inte! Jag vet att jag brukade använda det när jag gick i gymnasiet, men nu är det borta!


CRAP också.

Jag tänkte att antingen så tränar jag innan jobbet och sen åker hem efter jobbet och chillar eller så skiter jag i och träna och bär med mig mitt vin i hopp om att det kanske dyker upp någon fest. Men eftersom min lillebror fyller år imorgon så vet jag inte om jag ska dit eller inte än. Men jag har väl börjat bli lite äldre eftersom jag hellre tränar än att supa huvudet i bitar.. Jag skulle ju kunna ta med träningskläderna men jag har bara vin och jag tänker inte hinka det. Aldrig i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0