baby, love really hurt's without you

Det finns en låt som brukar spelas på STAR (radiokanalen) när jag jobbar och den är så jävla mysig! Själva melodin, alltså. Och nu hittade jag den på youtube!!  Dock så vet jag inte hur man får in hela videon i inlägget, men här är iallafall länken :   http://www.youtube.com/watch?v=2WfHtDTZguQ

Billy Ocean - Love really hurts without you



Förresten så finns det en känsla som jag försöker undvika att få och såklart så kom den känslan upp i min dröm inatt. Jag förstår inte varför jag drömmer så dumma drömmar numera. De senaste tre nätterna har jag drömt: bra dröm, bra dröm, dålig dröm. Och alla har egentligen varit dåliga på ett sätt.


Och ikväll så stänger jag igen, men den här gången är vi bara 3.. Får se hur det kommer gå.. Kändes som att jag mest irrade omkring igår kväll och inte fattade så mycket. Tackolov för den där listan som fanns.

Iallafall så tänker jag ligga i min pyjamas tills det är en timma kvar tills jag ska åka. Då kanske jag fräschar upp mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0