2010!

Ålrajt, här är några av mina "löften" (ganska dumt för jag behöver inte ett nytt år för att göra nya löften);


1. Jag vill åka till Nya Zeeland. Jag vill rida där de har spelat in Sagan om Ringen (Ja, jag är en Saga-om-Ringen-NÖRD)
2. Jag vill ha mer jobb så att jag kan få mer lön så att jag kan komma till löfte nummer 3 snabbare
3. Flytta hemifrån. Jag vill inte fylla 20 år, jobba och fortfarande bo hemma? Iof så jobbar jag bara fjuttigt 2 dagar i veckan, men om jag får mer pass eller nåt annat jobb så flyttar jag direkt. Så enkelt är det!
4. Varför fortsätta ha löften? Jag har ju redan slutat röka nu.



5. Ja juste, jag ska tillbaka till Hollywood







Tanken på att ens skriva ner "Börja träna" går inte. Det spelar ingen roll hur mycket jag skriver ner det för min lata kropp tänker ändå inte göra det! Om jag inte är sjukt sugen på att gå och springa eller så. Som jag är ibland. Men iallafall. Det hjälper inte att bara skriva ner ett löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0