1307

If brings out the worste in me, when you’re not around 
I miss the sound of your voice, the silence seems so loud
 







Även om det var för 1307 dagar sen min farmor dog så har jag svårt att ens tänka på det ibland. Det är som att jag inte vill acceptera det faktum att hon har varit död sen 3½ år tillbaka. Och jag får alltid upp den där känslan om att jag ska envisas med att hon lever när jag hör någon prata om henne, när någon försöker prata med mig om henne eller när jag läser det HÄR. Just de två första meningarna är från Mötley Crües låt If I die tomorrow. Just de två meningarna stämmer så klockrent!


Kommentarer
Postat av: Jonaskaroline

I love guest books, keep up the good work!

2011-08-11 @ 10:41:43
URL: http://jonaskaroline.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0