you don't know what you're putting me through

Idag förresten så började jag jobba kl 8. KL 8 en lördag!! Jag var såklart sjukt trött, men mornar brukar ju gå fort så det gör inte så mycket. Okej, jag gick upp vid 6.40 och klagar över det och ja, jag har rätt till det. Jag brukar inte gå upp så tidigt och det är inte mänskligt att vakna ur underbara drömmar mitt i natten för att jobba. Jag har rätt till att klaga. Dessutom så har jag inte gått upp så tidigt sen jag åkte till USA.
Gosh vad jag saknar att vara där.. Helt underbart.. Åh. Ta mig tillbaka!!

Iallafall så ringde de från donken nyss och ja, gissa vem som börjar kl 8 imorgon bitti igen? Jag! Helt okej eftersom idag gick bra, men klockan är 21.36 och jag ligger redan i sängen. 


Shit vad jag måste skaffa mig ett liv..
Satt tillochmed och tittade på Melodifestivalen ikväll! Han som sjöng första låten var ju jättesöt, men kom igen.. Melodifestivalen är för barnfamiljer, vuxna och pensionärer. Inte tonåringar...

JAG MÅSTE SKAFFA MIG ETT LIV. En egen lägenhet till att börja med också för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0