"Vet du vad vi ska göra i Egypten?"

Jag är en sån jäkla smartass brud och ska berätta för Marie och Sandra om att jag, Jennah och Tessi ska åka till Egypten i Oktober och jag lägger fram frågan "Vet du vad vi ska göra i Egypten?" När jag borde ha sagt "Vet du vad vi ska göra i Oktober?". Inte lätt att vara blond och dum ibland.. Höhö.

Iallafall så vaknade jag upp och mådde inte alls på topp! Och värre blev det fan! Jag och Tessi hamnade på China Station (Ja, jag vet..) igår och det blev lite för mycket av det goda tydligen! Dissade tre ragg (=ligg) och var hemma vid strax efter 3 tiden. Men det kändes fan bra ändå! Fast sen när jag, Jennah och Tessi var i Farsta för att preliminärboka resan så kom smällen. Huvudvärk och illamående! Blev inte bättre när vi åkte till Handen och Jennah gick in på Jonas Godis och skulle handla cigg och de hade städat där inne med just det där medlet som jag kopplar ihop med spya. Men jag överlevde.
Emely klippte mitt hår lite grann och sen åkte jag och Jennah hem till mig och lagade mat. Kyckling och pasta som var asgod (såklart)! Och sen löste vi lite korsord.


Och jag är SJUKT TRÖTT just nu så kiss och bajs på er!


Kommentarer
Postat av: Josefine - vardagen som 16 år och sjukskriven

Åhh de där tabbarna känner jag igen! Har själv lyckats avslöja hemligheter om tex födelsedagspresenter osv när jag ska berätta något xD

2010-02-28 @ 01:51:48
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0