jag svär när jag blir sur för det känns bra.

För det första så sög det balle att jobba idag. Alla jävla äckliga fetton som kommer och handlar verkar tro att jag är någon jävla tankeläsare för dem eftersom de aldrig säger exakt allt de vill ha. De tror t ex. att jag vet vad de vill ha att dricka, om de ska ha meny eller ej och vad de vill ha i deras Happy Meal genom att bara säga "Happy MealJÄVLA RETARDS. Hur jävla dum i huvudet får människor bli? Jävla äckelidioter.

En annan sak är ju den också när jag åkte till stan idag för att träffa Babe, Hannes, Kimberly och deras mor + Hannes gudmor och några till. Några jävla retardfjollor tar upp stor plats på tåget, de stannar upp ALLA människor på perrongen inne i stan och de har campinggrejer på sig. Jävla tönt scouter. Eller hur fan nu det stavas. Jävla töntar iallafall.

Och så det här med att vara tacksam.
Och då undrar jag exat vad det är jag ska vara tacksam för. 1) Det här med att jag bor i en håla långt bort från civilisationen (och då har jag även sagt att jag inte vill bo här ända sen veckan innan vi flyttade vilket var för snart 4 jävla år sen)? 2) Eller kanske att min mammas gubbe tar en kall sprutgräddsflaska och trycker den på min arm och sen inte förstår varför jag blir sur och anser att det var otroligt onödigt av honom? Därefter började han såklart gnälla om ifall jag inte skulle ta bort smulor på bordet? Jag ser inget sammanhang där, men jag hoppas och tror att han kände sig dum inför de som satt vid bordet när jag sa ifrån. Och han blir ändå 47 eller vad fan det nu är i år.
3) Och det här med att jag inte vill bo här gör mig så arg och deppig för mesta delen att det tillochmed är ansträngande att säga "tack" till min mamma. Men hey, det är väl så det här jävla livet ska vara?
Och ja mamma; om jag hade haft en riktigt jobb så hade jag flyttat innan vi ens hann flytta hit.


Och så har vi kukSL också! Såklart!
Helt otroligt nog så gick tåget som det skulle från Centralen och jag var otroligt chockad! MEN såklart ska det där jävla hortåget få något problem i Jordbro och stannar där. Och då har vi:
1. Att vara i Jordbro är inte så bra på kvällen då mer än halva Jordbros befolkning/invånare/de som bor där är idioter. En släkting till mig som bodde där i Jordbro blev t ex misshandlad och rånad på 50kr när hon skulle köpa mjölk mitt på dagen. Man kan säga att Jordbro är som Tensta och Rinkeby. Ingen pratar något om det, men alla vet vad det är för ställen.
2.
Stationen efter Jordbro, alltså Västerhaninge, är där jag byter till bussen. Så med det menas alltså att hela jävla horresan har gått bra ända fram tills näst sista tågstationen, SÅKLART. Och när jag kommer till Västerhaninge så är det ju klart att bussen inte står och väntar utan har åkt. JÄVLA FITTBUSS.





LITE ilska är borta iallafall. Men inte fan är det mycket.

Kommentarer
Postat av: AO

HAHAHAHAHA ÄLSKLING!

2010-02-22 @ 02:53:38
Postat av: Din mamma

Ja du stumpan, förstår att det är jobbigt att försöka bli vuxen och ta hand om sig själv... Det är väl himla jobbigt att bo hemma o få allt serverat och inte betala ett öre för det.. Det finns ett talesätt.. what goes around comes around...

Pusspuss

2010-02-22 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0