jag hatar 2010.

Glaset på min iPhone har ju gått sönder.

Kan någon gissa vad fan som har hänt nu då?

Jag köpte (okej, mamma köpte) en jättefin ram på IKEA förut som jag hade mitt gruppfoto från studenten i. Och just vilken ram ramlar i golvet så att glaset spricker och sprids över halva rummet?  EXAKT!


jag hatar 2010.


Jag och Jennifer va och tränade igår också. Vem var på gymmet där och tränade då? Jo, en död människa (alltså inte ett lik, utan en person som är död för mig)



Jag lovar att jag kommer tappa bort mitt leg innan jag fyller 20 också så att jag måste vänta någon vecka för att kunna gå på systemet dessutom.




Lite Sebastian Bach gör mig glad just nu..

In a darkened room - So tell me when a kiss, of love becomes a lie


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej lilla gumman.

Du får inte vara så pessimistisk...

Tänk positivt.....

Klart du inte tappar bort leget för ett sånt viktigt uppdrag i sommar.... hehe



Kram kram

Lisa

2010-02-10 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0