idioti eller ballt?

Det finns en grej som jag har tänkt på ett tag och som jag, med min humor, kan se lite rolig ut sådär..

Oftast så säger man ju att killar är lite retard och inte lika snabba på att utvecklas i hjärnan som tjejer är? Vilket såklart är sant.  Och om det är någon kille som läser och inte förstår vad jag menade så säger jag det kort: Tjejer är smartare än killar.

Och det är här tatueringar kommer in.
Hur ofta ser man en tjej med sitt namn intatuerat på armen?
Jag kan då säga att jag enbart har sett killar med sina namn på armen och då kan jag verkligen inte låta bli att tänka;

" Jag vet att killar är dumma i huvudet, men jag visste inte att vissa va så pantade att de är tvugna att tatuera in sina namn på armen för att inte glömma vad de heter!"

Sådär är min humor, och ja. Det är faktiskt roligt.

Nej, klart att jag inte är seriös. Jag vet att vissa gör det för att det är snyggt men kom igen.. Det hade varit kul ifall det va ju den anledning till därför de gjorde de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0